نبض خبر

نصرالله رادش با این ویدیو، اهالی سینما را با خاک یکسان است!

کد خبر: ۱۲۳۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳ 15 May 2024
تعداد بازدید : 3035
بازدید 13827
پس از آنکه نصرالله رادش در مصاحبه‌ای از سطح بازیگری اش گفت و خود را بالاتر از هم‌نسلانش نظیر مهران مدیری، رضا عطاران و ارژنگ امیرفضلی دانست و همینطور از این گفت، بازیگر شده تا دخترها به او نگاه کنند، ظاهراً از سوی برخی همکارانش دست انداخته شده است. در پی این اتفاق، رادش با انتشار یک ویدیو گفت: «حداقل ۵۰ درصد همکارانم را که می‌بینم حالم به هم می‌خورد (حتی بچه‌های ساعت خوش)، الکی از کسی مجسمه نسازید. اگر از کار کسی خوشتان می‌آید و می‌خندید، هیچ ربطی به شخصیتش ندارد. همان کسی که می‌آید و تشکر می‌کند، این که من یه زمانی به او حال دادم، در سی سال یک تماس نمی‌گیرد که اوضاع مالی‌ات چطور است، نصف بیشتر آدم‌هایی که معروف‌ هستند بسیار تو خالی هستند.» رادش ساعتی بعد این ویدیو را حذف کرد؛ اما ویدیو به شدت وایرال شد. این ویدیو را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۳
عموم مردم خوب و بد دارند و بیشتر این فیلم رو درد دل میدونم و نکته منفی نداره
چیزی که مدیری ها و عطاران ها و سعید آقاخانی ها،سروش صحت ها و...دارن این هست که همیشه کم حرف بودن و فقط تمرکز کردن روی کار خودشون و سعی کردن همیشه بهترین خودشون رو ارائه بدن و هیچ وقت طلبکار هیچکس نیستن.
حسادت جلوی پیشرفت آدم رو میگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
چه مزخرفاتی نوشتی دوست عزیز
حسین- ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
و البته خباثت هم جلوی پیشرفت دیگرانو میگیره.
همین دو روز پیش مهمون اسکار مدیری بودا!این مدیری بد نخواست فراموش بشیا...
حالش خوب نیست به دل نگیرید
جواد رضوییان رو میگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
خودش بنده خدا از کسی اسم نبرده شما داری اسم دیگران را میاری؟؟؟
نصف
90 درصد سلبریتی ها همینطور هستند
سلبریتی یعنی پول و فقط پول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
والا صحبت های مدیر عامل فیلمو هم انگار همینو میگه
رادش دلت خوشه عمو ، داداش آدم سالی یک بار حالتو نمی پرسه اینقدر ملت رو گرفتار و بدبخت کردن
تو از همکار توقع داری؟
دمت گرم رادش عزیز
انسان تا پیاده کنار خیابون یه ساعتی علاف ماشین نشده باشه متوجه نمیشه پیاده ها چه مشکلاتی دارن ..... تا زمانیکه دست انسان زیر سنگ روزگار و زندگی نمونده باشه متوجه شرایط سخت زندگی برای دیگران نیستند ....
چون زنگ نزدند و حال ووضع مالی شما رو نپرسیدند، این صحبت ها چیست؟ همان نصف یا نصف بیشتر هنرمندان خودشون وضع مالی خوبی ندارند ونیاز به کمک دارند. نگاهی بندازیم به هنرمندانی که در طی 3 دهه گذشته فوت کردند. عموما وضع مالی خوبی نداشتند چون بموقع بفکر فرداشون نبودند.
یادش بخیر آقای آغاسی، روزی روی سن که مردم پول پرتاب کرده بودند بعد از جمع آوری اسکناس ها شروع کرد به جمع کردن سکه ها و یک نفر گفت که آقای آقاسی اسکناس ها رو که جمع کردی این سکه ها دیگر ارزشی ندارند وولشون کن. آقاسی گفت گذشته ثابت کرده که عمر کاری هنرمند کوتاهه اگر قدر همین سکه ها روندونه فردا گیر می کنه و چقدر درست گفت واما جمله او شامل عموم مردم است.

آقای رادش با توهمات متاسفانه اهانت به دیگر هم سلفی های خود نموده.
راست گفته
مساله شخصیه و مخاطب حودش فهمید که منظورش کیا بودن ولی همیشه گفته ام یکی از بهترین اتفاقات چند سال اخیر، کم کردن روی سلبریتیها در وقایع سال 401 بود
درود به شرف رادش چون این دیده اینا نون نداشتن،بخورن با زد و بند الان بنز و بی ام و سوار میشن و قیافه هم میگیرن انگار از روز اول اشرافی بودن
اشتباه شما آقای رادش دلخوش بودن به هنری بوده که بازار موقت داشته؛ یه دوره ای معروف بودی و حالش و بردی یه دوره ای خونه نشین شدی. هنرمندان، ورزشکاران، خواننده ها و خلاصه بیشتر افرادی چنین حرفه هایی دارند دوره دارند و بعد فراموش می شوند. این ربطی به همکار جماعت نداره. ما هم که کارمندیم فردا که بازنشست بشیم مدیرکل هم باشیم کسی ما را یادش نمی آد.
باید خودت به فکر خودت باشی برادر جان
توقع بیجا
منم حالم از تو به هم می خوره
سریع یه سری ها شروع کردن فلانی میگه اینو میگه اونو میگه اصلا اصل حرف براشون معنی نداره فقط زود یه چیزی گفته باشن
خدا خودش میدونه سال 74 یا 75 در جشنواره فیلم فجر با نامزدش فک کنم بود یک جور اخمو وایساده بود در سینما آزادی عباس آباد ! که جرات نکردیم سلامش بکنیم ! مردمی نبودی رادش جان ولی در بازیگری نقش خودت خوب بودی! سیستم هم افرادی با مرام تو رو که اهل حاشیه نباشی پس میزنه !
در کل توقعت هم فقط به افراد و سیستم منطقه خودمون باشه از بقیه جاهها اینجور مرام توقع نداشته باش
شاید آنزمان به خاطر فرار دختران از خانه به خاطر شما ! توسط نهادهای امنیتی تحت فشار بودی! برای مردم روشن کن که چرا در جشنواره دهه فجر دهه 70 ! اینقدر اخمو بودی؟